تساوی استقلال و الهلال در نتایج رودررو

به گزارش هیو بلاگ، آنالیز آماری نشان می دهد دو تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان در مصاف هایی که در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر داشتند، آمار برابری از خود بر جای گذاشتند.

تساوی استقلال و الهلال در نتایج رودررو

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه به مصاف تیم الهلال عربستان می رود. این بازی یکی از حساس ترین بازی های این مرحله از رقابت ها به تعداد می آید و دو تیم برای آمادگی در این بازی، تمهیدات مختلفی را برای خود در نظر گرفته اند.

همواره تقابل استقلال و الهلال عربستان از جذابیت های منحصر به فردی برخوردار بوده است و بازی های میان این دو تیم برگزار شده که با حواشی و نتایج جالبی همراه بوده است.

این بازی یازدهمین تقابل میان این 2 تیم در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به تعداد می آید و در 10 تقابل گذشته نتایج مختلفی به دست آمده است.

اولین تقابل این دو تیم به سال 1991 برمی گردد؛ جایی که استقلال در مرحله گروهی این رقابت ها با یک گل از حریف عربستانی خود باخت اما به اسم تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد. آبی پوشان در فینال این مسابقات باز هم به الهلال برخوردند که آن بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و باز هم این تیم عربستانی پیروز شد استقلال را شکست دهد و اسم قهرمانی رقابت ها را از آن خود کند.

7 سال بعد، استقلال بار دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال رفت و توانست با 2 گل سیروس دین محمدی و فرهاد مجیدی پیروز میدان گردد تا اولین پیروزی برای آبی پوشان در تقابل با الهلال به دست آید.

پس از آن استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا 2003 - 2002 در مرحله گروهی به مصاف الهلال رفتند و در حالی که از حریف خود 2 بر یک پیش بودند در انتها نتیجه را 3 بر 2 واگذار کردند. در آن سال استقلال و الهلال نتوانستند از گروه خود صعود نمایند و خداحافظی زودهنگامی با رقابت ها داشتند.

استقلال و الهلال در ادامه تقابل های خود 6 بار دیگر به مصاف هم رفتند که سهم استقلال در این بازی ها 4 پیروزی و سهم تیم الهلال 2 پیروزی بوده است که در مجموع 10 تقابل، آبی ها 5 و الهلال هم 5 بار پیروز به کسب نتیجه پیروزی شده اند. باید دید یازدهمین تقابل این دو تیم چه سرانجامی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9223

به "تساوی استقلال و الهلال در نتایج رودررو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و الهلال در نتایج رودررو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید