تبدیل خانه به دفتر کار - چالشی که کرونا مجبورمان کرد به آن فکر کنیم!

به گزارش هیو بلاگ، هم شرایط خاص روزهای کرونا و هم شرایط مالی دشواری که از قبل وجود داشت، بسیاری از شرکت ها و اشخاص را متقاعد نموده است که به دورکاری فکر نمایند. این طوری در هزینه ها صرفه جویی زیادی می گردد و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از انتقال ویروس صورت می گیرد.

تبدیل خانه به دفتر کار - چالشی که کرونا مجبورمان کرد به آن فکر کنیم!

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دورکاری برای خودش مزیت ها و دشواری ها و نکات خاصی دارد و لزوما شمایی که جنس کارتان طوری است که می توانید دورکاری کنید به هنگام دورکاری، آدم پیروز تری نخواهید شد، در این مورد بعدا صحبت خواهیم کرد.

اما یک چالش این است که چطور از محل زندگی بتوانیم به عنوان یک دفتر کوچک کار استفاده کنیم. اگر آپارتمانی با متراژ قابل قبول و اتاق کار مستقل دارید، ممکن است با هیچ دشواری روبرو نباشید. یک میز کار مناسب از پیش تهیه نموده باشید و از خیلی پیش عملا آماده باشید.

اما اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی کنید چه؟ چطوری می توانید در همان اتاق خواب یا حتی اتاق نشیمن، فضایی دنج و مطلوب برای ساعات کار کردن طولانی بسازید؟

ما داریم از ساعات طولانی کار واقعی صحبت می کنیم. وب گردی روتین را می گردد روی کاناپه یا در حالت نشسته روی تختخواب هم انجام داد، اما یک کار خسته نماینده فکری برای خودش محیط فیزیکی مناسب طلب می نماید.

بنابراین نور مناسب، ارگونومی جایگاه و میز کار، مانتیور مناسب، تجهیزات جانبی به ظاهر کم اهمیت اما مهم، مثل یک بورد برای نصب یادداشت ها، لوازم التحریر خوب بسیار مهم خواهند بود.

به علاوه دفتر کار خانگی کوچک شما باید طوری باشد که به سرعت قابل جمع شدن باشد تا در یک آن محیط کاری به محیط زندگی تبدیل گردد و فرضا هنگام پذیرایی از مهمان ها، میز کار شما توی ذوق نزند و با محیط ناهمگون نباشد.

اینجاست که طراحی میزهای کار تاشو، دیواری، قابل تبدیل به مبلمان های دیگر اهمیت زیادی پیدا می نمایند.

بعضی از این وسایل و تجیهزات را می توانید با جستجو بخرید، مابقی را یا باید سفارش داد و یا اگر سررشته ای از مهارت های نجاری دارید، خودتان بسازید!

ما در اینجا برای اینکه ایده هایی در ذهنتان شکل بگیرد، عکس هایی را با هم مرور می کنیم. از هر کدام از آنها متناسب با شرایط خودمان می توانیم ایده هایی بگیریم:

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2948

به "تبدیل خانه به دفتر کار - چالشی که کرونا مجبورمان کرد به آن فکر کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل خانه به دفتر کار - چالشی که کرونا مجبورمان کرد به آن فکر کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید