بازگشت گارد ملی ویسکانسن از افغانستان به آمریکا

به گزارش هیو بلاگ، یک گروه از نیروهای گارد ملی ویسکانسن که نقش حفاظت از نیروهای آمریکایی و ناتو از حملات نفوذی را داشتند از افغانستان به آمریکا بازگشتند.

بازگشت گارد ملی ویسکانسن از افغانستان به آمریکا

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، یک گروه 40 نفره از از نیروهای گارد ملی ویسکانسن که در چارچوب طرح فرشته های نگهبان مسئولیت حفاظت از نیروهای آمریکایی و افغان را داشتند از افغانستان به آمریکا بازگشتند.

به گزارش ژورنال سنتینل، این نیروها به پایگاه فورت هود تگزاس رسیدند و در اواخر ماه جاری میلادی به ویسکانسن باز می گردند.

این نیروها دومین گروه از گردان اول و پیاده نظام 128 ارتش آمریکا هستند که به دلیل توافق با طالبان برای خروج نیروها از افغانستان پیش از تکمیل دوره اعزام در افغانستان این کشور را ترک می نمایند.

گزارش می افزاید که حدود 150 نظامی این گردان 28 آوریل به ویسکانسن بازگشته است و بیش از 200 نظامی دیگر گارد ملی ویسکانسن برای حمایت از تیپ سوم کمکی نیروهای امنیتی ارتش آمریکا در افغانستان باقی مانده اند.

براساس توافقنامه آمریکا و طالبان که 10 اسفند در قطر امضا شد آمریکا متعهد است تا در یک بازه 135 روزه شمار نیروهایش را به 8600 نفر کاهش دهد اما بعضی گزارش ها حاکی از آن است که فرایند خروج این نیروها جلوتر از برنامه قرار گرفته است و ترامپ در نظر دارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همه نیروهایش را از افغانستان خارج کند.

.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3824

به "بازگشت گارد ملی ویسکانسن از افغانستان به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گارد ملی ویسکانسن از افغانستان به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید