انجام 11 عملیات توسط امدادگران، 19 مصدوم حاصل حوادث جاده ای همدان

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 11 عملیات توسط جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی اجرا شده که پنج مورد مربوط به حوادث جاده ای، پنج مورد حوادث شهری و یک حادثه در کوهستان بوده است.

انجام 11 عملیات توسط امدادگران، 19 مصدوم حاصل حوادث جاده ای همدان

علی سنجربگی در گفت و گو باخبرنگاران، در تشریح فعالیت ها و اقدامات جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اظهار کرد: طرح امداد نوروزی و طرح امداد جاده ای مانند سال های گذشته توسط جمعیت هلال احمر انجام می شوند.

وی اضافه نمود: طرح امداد و نجات جاده ای با 13 پایگاه امدادونجات جاده ای، یک پایگاه ثابت امدادکوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک واحد آنست، 9 کشیک امدادی مستقر در شعب شهرستان ها، 25 دستگاه آمبولانس، 17 دستگاه خودروی عملیاتی و 10 خودروی نجات در نوروز 1400 به مردم خدمت ارائه می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح امداد و نجات جاده ای با 2000 نفر روز امدادگر انجام می گردد، افزود: تا به امروز 11 مأموریت امدادی توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته که از این تعداد پنج مورد آنها حوادث جاده ای بوده که 16 مصدوم مربوط به این حوادث بعد از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

سنجربگی با بیان اینکه تا به امروز خوشبختانه حوادث جاده ای فوتی نداشته است، گفت: از 11 مأموریت صورت گرفته توسط جمعیت هلال احمر پنج مورد مربوط به حوادث شهری و یک مورد حادثه در کوهستان بوده است که در این عملیات ها دو نفر از حادثه دیدگان به علت سقوط در چاه و دیگری در کوهستان جان خود را از دست دادند.

وی در خاتمه گفت: در شروع طرح های نوروزی و امداد و نجات 11 عملیات توسط امدادگران هلال احمر صورت گرفته که در کل 19 مصدوم و دو فوتی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7693

به "انجام 11 عملیات توسط امدادگران، 19 مصدوم حاصل حوادث جاده ای همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 11 عملیات توسط امدادگران، 19 مصدوم حاصل حوادث جاده ای همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید