ارسال نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین به ایران

به گزارش هیو بلاگ، نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین شامل حدود یک میلیون ماسک، دارو و لباس محافظتی 16 فروردین از سوی سرکنسولگری ایران در گوانجو به تهران ارسال شد.

ارسال نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین به ایران

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین شامل حدود یک میلیون ماسک، دارو و لباس محافظتی شنبه 16 فروردین از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو به تهران ارسال شد.

محمد کشاورززاده سفیر ایران در پکن نیز دیروز (شنبه) گفت که شنبه شب طی دو پرواز از شهر پکن یاری های چین برای مقابله با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ به ایران ارسال می گردد.

سفیر ایران با بیان اینکه تا به امروز یاری های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن ، شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است، اعلام کرد: بیش از ده میلیون ماسک، 500 هزار کیت تشخیص کرونا، 300 هزار جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و 200 هزار دستکش، 350 ونتیلاتور، 500 اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این یاری ها می باشد.

کشاورززاده افزود: همچنین چند پرواز چینی نیز سایر یاری ها از جمله یک میلیون ماسک اهدایی جک ما را به تهران حمل نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2846

به "ارسال نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید