ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش هیو بلاگ، ارزش روز سهام عدالت امروز (یکشنبه) برای افرادی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند به رقم بیش از 19 میلیون تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ارزش سهام عدالت در ماه های اخیر نوسان زیادی را تجربه نموده است، معاملات بازار سهام امروز (یکشنبه) در حالی به سرانجام رسید که شاخص کل بیش از 15 هزار واحد افزایش داشت، این موضوع باعث شد تا ارزش سهام عدالت که از مدت ها قبل در ادامه فرایند نزولی بازار با افت شدید قیمتی همراه شده بود بار دیگر تحت تاثیر رشد بازار سهام با افزایش قیمت همراه گردد.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در بازار امروز به 19 میلیون و 530 هزار تومان رسید، ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 10 میلیون و 360 هزار تومان و همچنین ارزش سهام 492 هزار تومانی به 9 میلیون و 580 هزار تومان رسیده است که نسبت به معاملات یک هفته گذشته با افزایش قیمت حدود یک میلیون تومانی همراه شده است.

ارزش سهام یک میلیون تومانی تا قبل از آغاز اصلاح بازار سهام در تابستان به بیش از 38 میلیون تومان رسیده بود اما به مرور و قرار دریافت فرایند معاملات بورس در فاز اصلاحی از ارزش این سهام در بازار کاسته شد.

آزادسازی سهام عدالت از جمله مسایلی بود که در چند سال اخیر مورد بحث بسیاری از مسئولان قرار داشت، عرضه آن در بورس به عنوان چالشی جدی در بازار مدنظر قرار گرفته بود و فقط در انتظار اجازه رهبر معظم انقلاب بود که در نهایت این اقدام در 9 اردیبهشت ماه امسال با صدور ابلاغیه ای از سوی رهبر معظم انقلاب آزادسازی و به وسیله دو روش با عنوان آزادسازی به روش مستقیم و نیز غیرمستقیم فرصت تصمیم گیری را در اختیار مشمولان این سهام قرار داد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7683

به "ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید