آمریکا قطع یاری نظامی 250 میلیون دلاری به بغداد را آنالیز می نماید

به گزارش هیو بلاگ، رسانه های خارجی اعلام نموده اند واشنگتن در حال آنالیز قطع یاری 250 میلیون دلاری به عراق در صورت درخواست بغداد برای خروج نظامیان آمریکا از آن کشور است.

آمریکا قطع یاری نظامی 250 میلیون دلاری به بغداد را آنالیز می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی آمریکا برای ایرانیان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از وال استریت ژورنال، منابع خبری امروز گزارش داده اند دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حال آنالیز قطع 250 میلیون دلار از یاری های نظامی این کشور به عراق در صورت تصمیم بغداد به اخراج نظامیان آمریکا است.

بنا بر اعلام این رسانه، وزارت خارجه و وزارت دفاع آمریکا در ایمیل هایی که به رؤیت وال استریت ژورنال رسیده رایزنی هایی درباره بودجه های مربوط به یاری های نظامی به عراق اجرا شده است.

این ایمیل ها نشان می دهد که اداره امور خاور نزدیک وزارت خارجه آمریکا به دنبال قطع تمام یاری نظامی 250 میلیون دلاری آمریکا به عراق در سال میلادی جاری است.

طبق این گزارش، این اداره همچنین میخواهد از دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید درباره حذف درخواست یاری 100 میلیون دلاری برای سال اقتصادی 2021 هم سوال کند.

در این ایمیل ها تصریح شده که هیچ تصمیمی هنوز اتخاذ نشده، اما به مقام های ارشد دولت ترامپ دستور داده شده به آنالیز بودجه هایی که امکان قطع آن ها در صورت اخراج نیرو های آمریکا وجود دارد بپردازند.

لازم به ذکر است نزدیک به 5300 پرسنل نظامی و صد ها همکار بین المللی آن ها در عراق حضور دارند.

مجلس عراق روز 15 دی ماه طرحی را که خواهان اخراج نیرو های آمریکایی از این کشور است به تصویب رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1511

به "آمریکا قطع یاری نظامی 250 میلیون دلاری به بغداد را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا قطع یاری نظامی 250 میلیون دلاری به بغداد را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید